Ahad, 19 Julai 2009

BUAT APE

Salam...

sekarang pukul 10.40 mlm..aku lapar pasal belum makan,aku cari makanan kt dapur,xde pe pun.last2 buat cekodok kentang+bawang..aku tgk crite smallville,pelik!kenapa hero dia mcm ramai.bertambah dh hero2 dlm crite nie.ader bart(lari lagi laju dr clark),ader green arrow(dia pakai costume hijau,ader panah ke? ke laju mcm panah?),cyborg(kuat tak hengat donia dan boleh bernafas mcm ikan tu) dan sorang lagi tak sempat kenal.critenya,aku goreng cekodok sambil layan tv last2 ini la jadi kat makanan malam aku..


*cekodok rentung sket2 jer.boleh makan lagi*

tulah pasal, nak cepat2 siap pny cekodok pastu layan tv plk masa goreng, dapatlah hasil seperti di atas.sedap bukan?

p/s:abis cekodok tu aku ngap.lapar!

3 ulasan:

Moazli berkata...

wah.. wah..
dah pandai yerk..
nak rasa lerr bila datang sana nnt..

MaMd berkata...

hehe.x baik hidang cekodok hangus kt tetamu yer

Moazli berkata...

erm..
yang hangus lerr sedap..
x gitew?? ahakss..