Rabu, 4 Januari 2012

PENTERJEMAH TERBAEK

Salam...


karangan aku,

pada satu hari sedang saya berjalan di sebuah pasaraya saya terjumpa dengan seekor anak kucing yang sedang sakit. anak kucing itu kelihatan sangat kurus dan comot. saya meminta kebenaran daripada emak untuk membawa anak kucing itu pulang ke rumah. pada mulanya emak berasa berat hati untuk membenarkan saya membawa pulang anak kucing tersebut tetapi akhirnya bersetuju setelah saya berjanji untuk menjaga anak kucing tersebut dengan baik. saya berasa amat gembira dan seronok kerana selepas ini saya mempunyai teman baik untuk bermain selepas balik dari sekolah nanti.


Google translate

one day I'm walking in a supermarket I met with a sick kitten. kitten looks very skinny and dirty. I asked permission from the mother to bring the kitten home. mother was initially reluctant to allow me to take home a kitten, but finally agreed after I promised to take care of the kitten well. I feel very happy and excited because after this I have good friends to play after returning from school later.


mcm best jer karangan aku google tlg translate kan..


2 ulasan:

..:: azhnor ::.. berkata...

wah.. try you best to make accurate translation.. don't depending with google translation.. hikss.. btw.. good job..

MaMd berkata...

hey u..long time not see u..mesti byk cerita menarik dari u nie..Lol