Rabu, 11 Ogos 2010

SAVVY DAH JUAL

Salam..

semalam rabu 11 ogos 2010 kira hari ini dalam kenangan bagi aku..kereta pertama aku SAVVY tu dah aku trade in dgn kereta lain..kenapa aku trade in?aku pun tak tau..yang pasti laju jer proses2 trade in tu aku buat.mcm smuanya dalam bayang2 dan tidak berperasaan@ gilo meroyan nak pakai kete lain..kt mak aku bagitau nk beli kete baru dan seperti biasanya mak melepaskan hujah2 nya yg aku dh tau jawapan nyo@tak setuju sbb suruh beli masa pindah smnjg jer..mako aku pun buat2 anak derhaka booking jgk kereta lain..so to my mother what can i say 'mother sorii mother.seriuosly i need a new car.kalau tak idup i tertekan la mother'..nnt kita jenjalan naik kereta baru yer..


*banyaknya jasa bawak aku pegi majlis open house krismas staff pkk dan lain2 lagi*


*pernah bawak kawan jalan2, enjoy2, sarapan2, lunch2, pigi tamu dan mcm2 lagi*

*ada iras mini cooper BMW kan3?handling tahap lotus*

as folks say "sayang bini tinggal2kan sayang kereta jual2 kan"is it?.hopefully the new owner also fall in love with this savvy.to my beloved savvy jodoh u dgn i sampai kt sini sahaja..muah2.

1 ulasan:

luv_cadbury berkata...

SAA 5713 da jual??so nk trade in dgn kete pe?nnt tnjuk r kete bru kt blog ne nnt