Isnin, 20 April 2009

PEMBACA PALING AKTIF (TEMPAT KETIGA)

Salam....

;-)...heh senyummm manjang... :-) eh! masih senyum lagi?...huhu...eh kenapa senyum nie??laaa rupanyer dapat hadiah yang tak disangka-sangka...hahaha...hadiah tu ialah ketagori PEMBACA PALING AKTIF TEMPAT KE-3<----betul ke diaorg pny name anugerah nie?rasanye cm ni kot yang sesuai----> 'PEMBACA AKTIF TEMPAT KE-3<-----kalau paling aktif mestilah seorang jer yang dapat...x sesuaikan...eh! dh bagi hadiah pun ader complaint?...yelah!tempat ke-3 jerr...kalau tempat pertama aku ndak complain....huhuhu...

Selalunyer pada awal sem mmg ader pinjam buku di library...buku2 yg dipinjam lebih kepada buku rujukan dalam subjek P&P...rasanye modul yang ader tidak dapat membantu sangat sesuatu pengajaran itu..oleh itu dengan buku yg di pinjam dari library ni rasa2nye dapatlah menolong meningkatkan pemahaman dalam subjek2 yang diajar...kalau lagi byk paham tajuk tu lagi tinggilah keyakinan utk kita mengajar...tak gituh?!...

Library pun dh berubah skrg...byk skali perubahannya, macam2 perubahan ader...tapi yg paling utama perubahan dari jenis dan jumlah buku tu yang paling penting sekali...yes!mmg library ader perubahan dari segi itu...yelah gedung ilmu mestilah merujuk kepada jumlah buku yg mereka ader bukannye suasana sahaja...jadi menjenguk2 mencari bahan di library sekarang adalah sesuatu yang menyeronokkan...silalah datang!anda pasti tak menyosal..


*hadiah hamper dan piala...tqq*


*wah sijil pun dapatt...tq3*


*jom ke pentas kita ambik hadiah..sogan nih!*

*bacalah korang sebelum korang dibacakan..hah ader rasa tergalak tak?*


*Posing2 dekat buku2 tu jer...beli tak mao...huhu*pembaca aktif sgtkah ini olang??


p/s:tahun depan bagi lagi yer...biar den dapek pembaca paling aktif lagi

5 ulasan:

Berjaya berkata...

akau dah monang ..tahun dopan jangan lupa kkokalkan k.baru akau jadi debooommmm...
bacalah buku cari jodoh skali k..huhu..tahniah....

cadburry berkata...

thniah2..cz dpt pmbaca plg aktif..wlupun tmpat ke3..tp tu telah membuktikan anda merupkn slh sorg pengunjung library yg rajin membaca..nextyear tryla tuk dpt yg 1st punyer..mesti hadiah lagi beso..hehe..chaiyo2..:)

Moazli berkata...

lorr..
x sangka.. minat membaca yerk?? baca apa??

nak tanyo nie.. ra nie sapo??

MaMd berkata...

hai dzafarrie..thanks aaa..baca ape? taktau..huhu..yg ra ni sape pn taktau..yg penting komen dia yg last tu hampeh siiikit...haha..

MaMd berkata...

to ra..

anyway tq la komen ko tu..psl jodoh den tanyo ko jo boleh?pasal den ni baco buku teks jo..pehtu ko ni sapo ni?