Sabtu, 15 November 2008

KURSUS OSHA

Salam...


lepas cuti raya kebanyakkan pensyarah kene pergi kursus CPCM...ape itu CPCM aku tak tau...tetapi secara umumnya adalah kursus bagi meningkatkan pengetahuan dan kemahiran para pengajar ke tahap yg giler melampau...heheh tak la gitu..auta jer...

ader yg dpt g kursus ICT tapi aku dpt kursus OSHA (Operational Safety and Health Act)...bagus gak kursus nie pasal dia menerangkan tentang banyak tentang akta2 yang berkaitan dgn keselamatan dan kesihatan pekerja nie...tapi cam biasa lah...kursus yg satu hala nie menyebabkan aku lame2 busan dan tertido ayam serama...heheh...tapi ader kerja berkumpulan jgk...lagi la busannn kene present kt depan satu kali...hampeh!malas aku!

eh kursus nie diaorg buat di Hotel Ancasa MITC Melaka. pergi dgn petrus dan java.paling best ktorg buat kursus habis 12.30 ktorg dh chow balik airport kul 10.00.berani gilo balik tak bagitau penganjur pun...blah gitu jer..lantak lah.. ktorg xnk naik flight pkl 6.30 ptg pasal dia transit kt labuan...x best...

Java dgn petrus tapau roti GARDEnia punya la byk..aku tak tau nak bawak blk ape...sekian..

*suker la nk blk KK..nasib baik dpt flight kuk 2.30pm*

*pose dulu Javadius*

Tiada ulasan: