Jumaat, 28 Mac 2008

DUIT KUTU

Salam...

dtg jer keje pagi td ader org offer nk amek duit kutu tak..."eh blm turn aku dpat laa".."takpe2 kalu ko nak ok jak bahh"..."yeke, klu cmtu bagi aku je la"...jd hari ni kaya la skjp...terus terpikir nk tukar tayar kete...ari tu dh tukar 2 tayar la ni nk tukar lg 2 plk.

jd pergi la bertiga ke kedai tyr sambil nk g breakfast skali. mula2 pegi kdi tyr yg slalu kengkawan pegi...diorg ckp murah...tny2 tak murah pn...so aku pegi kdi yg dulu2 tu...selesa lg!so terus pecut ke kdi lama dan kt sn smua proses penukaran tayar dilakukan dengan lancarnyerrr...cuma amek masa sket nk adjust alingment and chamber jerr...everything satisfied tp harga pn agak mahal la tp tak kesahlah...janji ok..

masa lepak2 tggu kete tu ader plk org tu hari nie birthday dia...jd dia nk belanja breakfast.aku ok jerrrrrrrr.....heheh..makan percuma...lepas je kete siap terus ktorng pergi taliban utk makan pagi..."mmm roti nan satu kuah kima skali yer".."eh din nk soto urat blh tak?"..haha mentang2 org nk belanja, nk itu nak ini lah...tp dia kater bolehhhh ambik jer ape nk makan..yahoooo...

pnya la sedap sarapan pagi td...sedap!percuma lak tuh...nnt belanja lg eh!...kpd saifudin SELAMAT HARI JADI ehhh....
*kene naik katil jek hidraulik nie spy mekanik doctor blh check alingment dia*

*check tayar depan kanan ni center ker...yg ikat kt tyr tu mcm sensor receiver dia laa*

*doc tgk kt sini la kalau nk tau tayar tu se "line" ke idak..mereng ke, bengkok ke..cmtu la*

*same sprt diatas..huhu*
p/s:selamat hari jadi kepada saifudin...ko dah tua...tp aku lagi la tua..sedih

Tiada ulasan: